Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 10 septembrie 2010

PANTUM

Risipit distilă cerul
Ipocrite lacrimi grele
Eu încerc să rup misterul
Altor lumi din alte stele

Ipocrite lacrimi grele
Plînge toamna despletit
Altor lumi din alte stele
Caut urma chinuit

Plînge toamna despletit
Strecurînd regret sub pleoape
Caut urma chinuit
Neștiind cît e de-aproape

Strecurînd regret sub pleoape
Cerul curge prin clepsidră
Neștiind cît e de-aproape
Eu tînjesc după-o-atlantidă

Cerul curge prin clepsidră
Fără-ntoarcere spre ieri
Eu tînjesc după-o-atlantidă
Presimțind-o nicăieri

Fără-ntoarcere spre ieri
Trece ploaia lunecînd
Presimțind-o nicăieri
Stau de veghe așteptînd

Trece ploaia lunecînd
Printre lumi din alte stele
Stau de veghe așteptînd
Jocul tulbure de iele

Printre lumi din alte stele
A rămas stăpîn misterul
Jocul tulbure de iele
Risipit distilă cerul

(clic pe titlu)

6 comentarii:

  1. Poetessa am recitit-o de la coada la cap. Poezia ta este aidoma unei femei. E la fel de frumoasa si de jos in sus! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o invitatie:
    http://rodulpamantului.blogspot.com/2010/09/ia-poftiti-boieri-dumneavoastra_30.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca esti necajita. Empatizez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa domnul acesta, eu nu pot spune decat ca mi-a placut poezia, restul ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Saru'mana Doamna Poeta!:)

    Sanatate, bani noroc in dragoste, fericire in casa. Toate de la Mniezau! Asa sa te-ajute!

    RăspundețiȘtergere